Full fart

  
Sitter i soffan och kopplar av! Shit vad jag är nöjd med mig själv. Klev upp 06:30 åkte till jobbet och arbetstränade till 13:00. Därefter hemfärd från Falköping. Hemma vid 14:00 och åt en sen lunch. Vilade cirka en timme och sen tog kom Emma hem och lämnade av Esther. Emma har startat en träningsgrupp för gravida och nyblivna mammor så jag och Esther fick hänga själv ikväll. 

Att hänga med en 1,5 åring är roligt, förvirrande och rörigt. Det är dra i örat där, Bablarna här, välling, blöjbyte, badning, teparty….. 

Visst tar det på krafterna att hålla igång en hel dag, men samtidigt är jag otroligt tacksam för att jag har blivit så frisk att jag kan vara aktiv i flera timmar. Återigen har jag överträffat mina egna förväntningar på framtid. Det gäller att inte ta ut något i förskott, varken det goda eller dåliga utan istället gör det bästa av varje dag. En visdom som är lätt att skriva i text, men en större utmaning att faktiskt omsätta i handling, dag ut och dag in.  

Trevlig tisdag!

Lars 

 

Leave a Reply

