Min första arbetsdag

Första arbetsdagen! Idag påbörjade jag min arbetsträning. Ett viktigt och roligt steg i min rehabilitering. Det var så kul att träffa mina gamla arbetskamrater. Det kändes som att jag bara hade varit på en lång weekend.

Kan ni förstå att jag har börjat jobba! Jag är så himla glad för det. Vilka framsteg jag gör, hela tiden.

En förhållningssätt som jag tror hjälper mig ganska mycket i min rehabilitering är att jag inte hela tiden vill ha mer eller önskar att mitt liv var på något annat sätt. Jag har , när jag tänker tillbaka, haft ljusglimtar  i min vardag även när jag var mycket sjukare. Och det finns inget som säger att livet inte kommer att fortsätta vara på det viset. Det går upp och ner, men aldrig är det helt kolsvart.

Trevlig fredag!

Lars

Leave a Reply

