Tio positiva saker med mitt liv #7

1. Jag får träffa nya spännande människor i samband med sjukhusvistelser och rehab 

2. Jag får lära mig mer om min kropp och hur den fungerar vid olika sjukdomar

3. Jag kan duscha hur länge jag vill

4. Jag har fått nya redskap för att planera och strukturera upp tiden i min vardag

5. Jag har blivit bättre på att se det friska i det sjuka.

6. Jag och Emma driver företag tillsammmans och jag kan vara delaktig och bolla tankar och ideer med henne

7. Jag kan bära min döttrar i min famn

8. Jag kan skratta hjärtligt och högt 

9. Jag kan vända mig i sängen utan slangar från lungan.

10. Jag kan lyffta på fötterna.
Trevlig torsdag! 

Lars 

Leave a Reply

