Tio positiva saker med mitt liv #6

  
1. Emma

2. Emma 

3. Emma 

4. Emma

5. Emma 

6. Emma 

7. Emma 

8. Emma

9. Emma 

10. Emma

Emma är en fantastisk person, mitt livs kärlek som det verkar. Hon ger mig pirr i magen, spark i baken och lagom med tuggmotstånd. Hon är bra på att kramas och smart. Min perfect match helt enkelt. Hon lyssnar när jag tycker att hon beter sig illa och är uppriktig när jag skevar till det på olika sätt. Hon har ett het humör och kan bli fruktansvärt arg, samtidigt så har hon den ovärdeliga egenskapen att hon kan be om förlåt.Hon tar hand om dem som hon håller henne nära och har man väl fått Emma som vän så ska det mycket till innan man tappar henne. Hon är trogen,pålitlig och lojal och har hon sagt en sak så kan man lita på att hon står för vad hon lovat. Emma är också bra på att sätta gränser, vilket är en förutsättning om man skall leva med mig. Och inte nog med allt det, jag tycker också att hon är galet attraktiv. Jag blir aldrig trött på att se henne. 

Som ni säker förstår så är det tusen saker som jag gillar med denna kvinna. Hon är liksom Crème de la Crème.

Trevlig tisdag!

Lars 

Leave a Reply

