Tio positiva saker med mitt liv #5

1. Jag kan ge andra människor råd om kost och träning

2. Jag får uppleva sommarens övergång till höst. Höstens övergång till vinter.

3. Jag får uppleva och  minspel och känslor. Det är otroligt att alla människor på jorden delar samma basal känslor. När jag  sitter på tågstationen i Skövde så kan jag  i timmar titta på människor och vilka känslor de uttrycker.

4. Jag kan drick vatten när jag vill!  

5. Jag kan krama Esther när jag vill! Även om hon sällan vill kramas  med mig, haha!

6. Jag har pengar att betala mina räkningar. 

7. Jag vågar tänka på framtiden mer och mer

8. Jag kan ge tillbaka till alla dem som stöttat och stöttar mig

9. Jag har läkare som svarar på mina frågor om jag är orolig eller osäker på min kropp! 

10. Jag mumsa yoghurtgodisar om jag vill! 

Vilka positiva saker har du i ditt liv?
Trevlig torsdag! 

Lars Andersson   

Leave a Reply

