Tio positiva saker med mitt liv #1

1. Jag får möjlighet att hjälpa andra människor med kronisk sjukdom och ge dem hopp

2. Jag får möjlighet att lära känna mig kropp på nytt. Det är en spännande resa som är lite läskig från och till.

3. Jag får sitta varje morgon i soffan med Emma och Esther och bara vara.

4. Jag kan välja om jag vill ta en promenad eller inte

5. Jag kan städa lägenheten

6. Jag kan hälsa på min kompis, Alma

7. Jag kan inspirera andra människor genom att dela min resa.

8. Jag kan laga mat

9. Jag får möjlighet att gå i terapi och möta min rädslor på djupet

10. Jag kan prata med Lovis varje dag

Vilka positiva saker har du i ditt liv?

Trevlig onsdag!

Lars

Leave a Reply

