Retreat

Vila ,eftertanke och bröllopsplaner. Emma och jag har åkt på en kortare retreat till Ronnums Herrgård

  
Det var längesen vi fick lite egen tid tillsammans, bara min kärlek och jag.  

  
Vad roligt det känns att vara så tillfrisknad att jag vågar mig iväg på ett äventyr. När Emma i augusti frågade om vi skulle åka iväg på en övernattning så svarade jag direkt ja, men i tanken så ville jag annat. Att gå utanför min trygga zon är inte lätt, samtidigt så vill jag göra framsteg och då behöver jag utmana mig själv. 

  
Trevlig fredag!   

Leave a Reply

