Hemma

  
Eftersom det har gått så bra för mig i mitt tillfrisknande så har mina läkare i samråd med mig kommit fram till att vi skall fortsätta vår plan för utsluss. Därför åkte jag idag på permission till Skövde och till min familj. 

Hur var det då att komma hem? Att träffa Emma och Esther var fantastiskt så klart, att i högre grad bli medveten om att allt jag tidigare tog för givet nu har blivit ett projekt var förvirrande med en mix av många tankar och känslor. 

Tålamod och acceptans, tålamod och acceptans, tålamod och acceptans, tålamod och acceptans………

// Lars 

Leave a Reply

