Arbetslivsresurs- Min bästa arbetsgivare

  
Jag fick en anställning på Arbetslivsresurs i januari och kände från första stund att jag trivdes. Mina arbetskamrater har varit helt fantastiska på så många sätt. Högt i tak och alltid ett lyssnande öra om man behöver hjälp. Dessutom har jag bra lön, möjlighet till utveckling, lagom arbetsbelastning och sunda krav på motprestation. 

Under mitt insjuknande och nu efteråt så har min chef hela tiden varit noga med att hålla sig uppdaterad via min sambo och blogg. Hon har dessutom gjort det möjligt för mig att ha ett arbete att komma tillbaka till när jag blir friskare. Mina arbetskamrater har vid flera tillfällen hört av sig med pepp och omtanke. Den typ av engagemang betyder otroligt mycket. Det är inte alltid jag svarar på meddelanden, men jag vill att ni ska veta att ert stöd gör skillnad. 

Jag saknar verkligen mina arbetskamrater/ mentorer och den goa stämningen i Falköping där jag är stationerad; Amy, Per, Birgitta och Bosse( som tyvärr gått i pension nu) . 

Även till Linda & Linda och Ylva vill jag skicka en ödmjuk hälsning och tacksamhet. 

Leave a Reply

