Bakslag med framsteg

Att befinna sig i en postakutfas som jag gör nu innebär att det kan vända snabbt. Igår när jag tränade på att stå så fick jag våldsamma bröstsmärtor på vänster sida. Ultra ljudet visade en ny luftspalt, samt så fanns luft kvar på höger sida. Om det faller sig illa så istället för att bli av med drenage så sätter man in två. 

Positiv är i alla fall att jag blivit av med min track dvs en trackealkanyl som satts in via ett hål i halsen för att underlätta min andning med hjälp av respirator. På tracken kan man också koppla på en talventil så att man kan prata. 

   
 

Leave a Reply

