Min midsommar

20130622-095149.jpg

20130622-095003.jpg

Midsommarafton blev en lång överraskning för Emma. I hemlighet hade jag gjort upp hållplatser under dagen och började morgonen med ett tårtbak. Tillsammans gjorde vi en jordgubbstårta , så klart:)

Brunch
Vid elva åkte vi iväg till Aspö som är en liten pittoresk hembygdsgård i Skövde. Med sillklämma , jordgubbar och den bosniska maträtten pita avnjöt vi en fantastisk midsommarbrunch i solen med bästa vännerna Alma och Jim.

Workout
Efter mat och mera mat drog vi iväg på ett träningspass. Min nyinköpta medicin boll fick invigas och under 45 min körde vi igen hela kroppen.

Middag i Sjötorp
Dagen avslutades med middag i sommaridyllen Sjötorp. Jag hade bokat bord på restaurang Kajutan som serverade fantastisk grillbuffé.

Men egentligen....
..så handlade inte midsommaren om vad vi gjorde, utan det roligaste och mest betydelsefulla var att jag och Emma gjorde dagen tillsammans 🙂

20130622-095101.jpg

20130622-095131.jpg

Leave a Reply

