5 juli – Min sista arbetsdag

20130616-192837.jpg

Vinter blev vår och nu är sommaren här. Fantastisk årstid. Ett halvår på Försäkringskassan fick räcka för mig. Den 5 juli gör jag min sista dag som personlig handläggare . Varför? Jag kommer aldrig leva för att jobba. Underbara arbetskollegor , bra utvärderingar på min handläggning, bra lön och lockande förmåner som statstjänsteman stod sig slätt mot tanken på att äga min tid i högre utsträckning.

Livets förgänglighet är en påminnelse om att det inte finns något utrymme för att göra det som jag inte trivs med. Nu väntar en helt ny horisont och möjligheterna står öppna . Jag mår så bra !

Leave a Reply

