Påskfirande

20130331-104541.jpg

Påsk och ledighet. Mat , vila och aktiviteter av olika slag har stått på schemat. För mig har det definitivt blivit en tid för eftertanke när min vardag har utvecklats till något jag inte önskade.

Jag måste medge att jag har tagit ett felaktigt beslut . Tanken var god , men de positiva konsekvenser som följde har hamnat i skuggan av nackdelarna med att jag tvingats förskjuta mina intressen och drömmar, och kanske framförallt tiden med min älskade dotter.

Jag är inte gammal , men det vore knas att påstå att jag är ung. Jag har potential att leva det liv jag vill leva, samtidigt så kan man inte vandra hela livet med en vilande potential , någon gång måste man ta vara på den. Det är ingen nyhet att potential och talang har ett bäst före- datum.

20130331-104705.jpg

Leave a Reply

