Raw Comedy Club

20130303-113526.jpg

I helgen har jag och min flickvän Emma varit på RAW i Örebro. Jag hade aldrig varit på stand- up förut så det blev en helt ny upplevelse.

Snuskiga skämt , nej tack

På scenen fanns Özz Nûjen, Soran Ismail, Behrad Rouzbeh, Ann Westin ,Mårten Andersson samt Daniel Sloss från Skottland.

Ann Westin , Soran Ismail och Daniel Sloss var riktigt roliga och Anns igenkänningskomik fick mig att vrida av skratt. Helt underbar person!

Mårten , Özz och nytillskottet Behrad körde nästan oavbrutet snuskskämt i brist på ett bra material eller av ren lathet, vem vet. Det kunde lika gärna ha varit det pubertala tonårsgänget eller gubbmaffian på ABB som stod på scen. Tråkigt!

Min fina flickvän
Jag har en fantastisk flickvän och vi har väldigt roligt ihop. Att hon ansträngde sig och ordnade denna fantastiska helg för oss två är jag så tacksam över. Det är så roligt att göra saker med Emma , mera äventyr!

Bucketlist:
Nr. 1 Gå på stand- up. Check!

20130303-113554.jpg

Leave a Reply

